U današnje vreme, mnogo je onih koji veći deo svog dana provode sedeći,a to sa sobom nosi mnogo problema, kao što su bolovi u leđima. Ali, bez obzira da li je u pitanju to, ili samo želite da se vozite udobno, ako krenete da razgledate časopise o automobilizmu koji danas izlaze, nećete naći nijedan posvećen udobnim automobilima. E zato ovaj tekst za temu ima top 9 najudobnijih automobila za 2023. godinu.
Ako pored najboljih performansi tražite i luksuz, ili bar udobnost, pogledajte našu listu. Nadamo se da će vam pomoći da se odlučite. Ovi modeli su savršeno udobni i pogodni za opuštajuću vožnju. Pa, da krenemo...
Mnogi male automobile poistovećuju sa ne baš rafiniranim pogonom i golim enterijerom, međutim VW Polo je jednako sofisticiran kao njegov veći brat Mk8 Golf, i dolazi sa plišanim enterijerom fokusiranim na tehnologiju. Kada je opremljen opcionim automatskim menjačem, Polo se kreće putem kao retko koji supermini, sa gipkim vešanjem koje umanjuje truckanje.
Onima koji traže najopušteniju vožnju, biće najbolje ako se odluče za 1.0l benzinski motor sa automatskim menjačem, a ako vam je potrebna malo veća snaga, dostupan je i motor od 108 KS, koji standardno dolazi kao automatik. Izbegavajte R-line automobile, jer oni dolaze sa čvršćim, sportskijim podešavanjem vešanja. Od standardne opreme nudi sve što većini kupaca može zatrebati, a naravno, uvek se može dodati još nešto.
Citroen je oduvek bio poznat po proizvodnji udobnih automobila. Sećate se originalnog modela DS (poznatog kao „ajkula“) koji je bio revolucionaran sa svojom hidropneumatskom postavkom vešanja? Iako novi Citroen C5 X nije baš toliko revolucionaran, i dalje dolazi sa „progresivno hidrauličnom jastuk“ suspenzijom, koja obezbeđuje prijatnu vožnju. Udružite ovo sa brendiranim „advanced comfort“ sedištima koji su ispunjena sa 15mm pene visoke gustine za osećaj „poput fotelje“, i putovaćete jednim od najudobnijih automobila.
Ako vam ne smeta njegov pomalo neobičan izgled, brzo ćete shvatiti da je to jedan praktičan i prostran porodični automobil. Ono što vam preporučujemo je 1.6l benzinski motor, jer nudi dovoljnu snagu i oseća se manje napregnuto pri ubrzanju od 1.0l motora za početni nivo. Vozači službenih automobila, ili oni koji traže prefinjeniji pogon, biće sigurno privučeni snažnijim plug-in hibridnim modelom. Sa čisto električnim pogonom, možete putovati na kratke udaljenosti (nekih 60-tak kilometara) u potpunoj tišini, dodajući dodatni komfor ovom već udobnom automobilu.
Ovaj do sada najbolji automobil za 2023. godinu, Skoda Octavia, takođe je dostupan i u hečbek verziji, i jedan je od najudobnijih automobila na tržištu. Unutrašnjost mu je jednostavna ali pametna, i sve što dodirnete – visokog je kvaliteta. Skoda je takođe udružena sa nemačkom kampanjom za zdrava leđa, kako bi razvila „ergo comfort“ sedišta u automobilu, koja nude širok spektar podrške i mogu se čak i specificirati pomoću funkcije masaže.
Početni SE model dolazi sa iznenađujuće visokim nivoom standardne opreme, sa digitalnim brojčanicima, 10-inčnim ekranom osetljivim na dodir, dvo-zonskom kontrolom klime i zadnjim parking senzorima. Naš izbor u liniji motora bio bi 1.5l benzinac od 148 KS, jer nudi dosta snage a pritom je tih, kada ste u pokretu. Ako radije ne biste sami menjali brzine, opcioni automatski menjač čini ovaj auto još više opuštajućim za putovanje.
Mercedes C-Class je poznat po svojoj udobnoj vožnji i koristi se širom sveta kao pouzdan auto za taksi ili duga putovanja. Sve verzije trenutne generacije E klase dolaze opremljene prilagodljivom postavkom amortizera, koja ima više podešavanja i omogućava automobilu srednje veličine da nepokolebljivo klizi putem, kada se stavi u režim comfort.
Kao što se i može očekivati od premijum automobila kao što je Mercedes-Benz, čak i početni modeli dolaze dobro opremljeni. Međutim mi bismo se radije odlučili za AMG-Line Premium model srednje specifikacije, jer ovo dodaje stvari kao što su grejna sedišta i kamera od 360˚, na već impresivnu listu opreme koja uključuje Mercedesov elegantan MBUX info-tainment sistem sa dva ekrana. Dizelski model E220d je najpopularniji sa dobrim razlogom – nudi dobar spoj performansi i uštede goriva.
Volvo je poznat po proizvodnji sigurnih i udobnih automobila, a najmanji SUV model ovog brenda XC40 nije izuzetak. Dok se neki SUV-ovi u ovoj klasi fokusiraju na obezbeđivanje sportske vožnje nalik hečbeku, Volvo XC40 ima za cilj da odvoji putnike od spoljašnjeg sveta nudeći plišanu, minimalističku unutrašnjost i gipko vešanje, kako bi umanjio uticaj udarnih rupa na vašu vožnju.
Kupci imaju izbor između 2.0l blago-hibridnog benzinskog motora ili 1.5l plug-in hibridnog modela sa električnim dometom od 45 km. Ako niste vozač službenog automobila, držite se još uvek snažne ponude benzinskog motora, ali tu je i potpuno električni model koji nudi domet od 460 km na osnovnom, do 508 km na vrhunskom modelu sa dva motora.
Ovaj veoma omiljeni veliki električni automobil, Nissan Ariya, spaja stil i suštinu sa svojim elegantnim dizajnom enterijera i uzvišenim kvalitetom vožnje. Posebni naglasci u kabini uključuju osvetljenu drvenu kontrolnu tablu, koja prikazuje komande automobila osetljive na dodir samo kada je kontakt uključen. Pokretna centralna konzola vam omogućava da odredite prioritet prostora za stopala napred ili pozadi, omogućavajući putnicima da se osećaju što udobnije.
Ako većinu svog vremena provodite u automobilu, preporučujemo vam da uštedite nešto novca i odlučite se za početni model baterije od 63 kWh u dobro opremljenom Advance trim modelu. Nudi pristojan domet od 400 km, iako morate da pređete na model Evolve, da biste dobili gore pomenutu kliznu centralnu konzolu, kao i grejana/hlađena kožna sedišta. Odabirom najveće baterije od 87 kWh povećava se domet na 518 km, pretvarajući ovaj japanski SUV u idealnu krstaricu na putu.
Genesis jer relativno nepoznat u svetu luksuznih automobila, ali njegov prvi niz modela pruža privlačnu alternativu naletu nemačkih rivala. Kao najveći SUV ovog južnokorejskog brenda, GV80 se može pohvaliti prelepim enterijerom, sa brojčanicima sa 3D efektom i sedištima u raskošnoj koži. GV80 takođe koristi tehnologiju za poništavanje buke, tako da eliminiše bilo kakve zvukove spolja, na putu.
Fokusiran je na udobnost i to brzo postaje evidentno za volanom. Kamera okrenuta napred skenira put ispred sebe kako bi osigurala vešanje za bilo kakve velike neravnine ili rupe, dok pomagala u vožnji uklanjaju većinu stresa tokom vožnje. 3.0l šestocilindrični dizel motor je naš izbor, jer sa 274 KS nudi dovoljno snage da vuče dvotonski GV80, dok i dalje nudi pristojnu ekonomičnost goriva.
Neosporni kralj limuzina sa šoferom, Mercedes S-Class nudi obilje tehnologije i udobnosti, sve upakovano u elegantnu karoseriju limuzine. Pomaci ambijentalnog osvetljenja pomažu u stvaranju raspoloženja u kabini, dok opcioni paket za vozača preklapa suvozačevo sedište, kako bi omogućio onima pozadi da se ispruže, baš kao u prvoj klasi.
Dostupan je u benzinskim, dizel i plug-in hibridnim pogonima. Bez obzira na to koji sklop odaberete, svi nude glatko iskustvo vožnje, sa sofisticiranim automatskim menjačem i duplim kvačilom. Upravljanje zadnjim točkovima je standardno, da bi se olakšalo manevrisanje, dok mercedesovo airmatic vazdušno vešanje pomaže da neutrališe sve neravnine osim onih najvećih.
Range Rover je prošao kroz ogromnu transformaciju tokom svog životnog veka, od udobnog ali izuzetno sposobnog terenca, do glomaznog luksuznog diva koji je u stanju da svoje razmažene putnike nosi bilo kuda, bez obzira na kvalitet terena.
Najnoviji je možda i najluksuzniji i najudobniji do sada, sa vazdušnim ogibljenjem za filtriranje manjih predmeta kao što su rupe, čak i kada su specificirani sa ogromnim točkovima od 23 inča, i plišanim enterijerom koji može da postidi čak i Bentley Bentayga.
Za potpuno opuštajuće iskustvo vožnje, odlučite se za jedan od plug-in hibrida. Sposobnost da se putuje u blaženoj tišini sa nultom emisijom do 110 km doprinosi osećaju spokoja, dok kombinovana snaga od 434 KS u P440e nudi mnogo brundanja ispod haube. Pogon na sva četiri točka je standardan, kako bi pomogao manevrisanje ovom Titaniku od SUV-a po gradu, dok 4.4l motor sa V8 i 523 KS nudi vrhunske performanse.
Za ovaj put, da. Kao što vidite, neke od njih možete pronaći i u našem bogatom voznom parku. A za sva vaša pitanja, ljubazno osoblje rent a car agencije Unirent, uvek je tu za vas.
Srećan put!
Nova godina nije samo jedan običan datum više u kalendaru, to je vreme kada svet zastane na trenutak, osvetljen prazničnim lampicama, mirisima cimeta i kolača, i pesmama koje nas vraćaju u neka bezbrižnija vremena. Ko dolazi u to vreme u Srbiju avio prevozom zna da je rent a car aerodrom jednostavan početak prazničnih putovanja. Praznične gužve u saobraćaju su već svima normalne i očekivane.
Zimski meseci donose posebnu čar putovanja, a Srbija, sa svojim prelepim planinama i modernim skijalištima, nudi savršene destinacije za ljubitelje snežnih radosti. U ovom tekstu, bavićemo se najboljom opcijom za odlazak na skijališta Srbije. Mi mislimo da je to rent a car Beograd, a nadamo se da ćete do kraja ovog teksta tako misliti i vi...
Beograd je mesto mnogo čega – neiscrpne energije, životnih prilika, poslovnih mogućnosti, dobre zabave, prefinjenog stila i nadaleko poznatog šarma. Glavni grad Srbije je destinacija gde svako može da pronađe svoju inspiraciju, da uživa u jedinstvenom spoju tradicije i modernog, da istražuje bogatu kulturnu scenu, da oseti toplinu našeg gostoprimstva. Pitanje se samo nameće: “zašto sve to ne doživeti iz perspektive iznajmljenog luksuznog automobila?”