Prilikom izbora automobila u rent a car agenciji, postoji nešto vrlo lično, o čemu možda nikada niste razmišljali, ali što odražava vašu unutrašnju ličnost. To je boja automobila. I bez obzira da li ste ljubitelj automobila, ili samo tražite vozilo kojim ćete završiti neki posao, ova odluka je vrlo lična. Zato, ako smo vas zainteresovali za ovu temu, hajde da probamo da pojasnimo šta o vama govori boja automobila koji iznajmljujete.
Verovatno i nevezano za auto imate neku omiljenu ali, izbor boje automobila nalazi se malo dublje u našoj podsvesti. Kako psiholozi kažu, boja automobila odražava sliku onoga kako vidite same sebe. Praktično, vaša unutrašnjost se ogleda u spoljašnjosti automobila koji ste rešili da iznajmite, a boja je njen simbol.
Jeste li se ikada zapitali zašto su boje automobila ograničene samo na 5-6 osnovnih? Možda ste pomislili da je u pitanju cena, pa se drže jednostavnosti. Ima i toga, ali jedan od glavnih razloga je to što postoji otprilike toliko najčešćih tipova ličnosti. Zbog toga se neki proizvođači drže sigurnog, i koriste svega nekoliko boja koje privlače određene tipove ličnosti, koje privlači dizajn baš njihovih automobila. Ali hajde da vidimo šta znači svaka od njih posebno.
Crvena boja automobila najviše se vezuje za Ferari, pošto asocira na snagu, senzualnost, energičnost i moć. I bez obzira što je Ferari automobile moguće poručiti i u drugim bojama, ona najkarakterističnija za njega je upravo crvena. Postoji čak i određena nijansa krvavo crvene koja nam je na pameti svaki put kad neko u našem prisustvu samo pomene Ferari. Zato ne čudi što takve automobile voze oni koji, osim što mogu da ih priušte, dobro znaju šta žele i ne boje se da to javno pokažu. Svako ko sedne u crveni Ferari je svestan toga da će se isticati, i to ne bez razloga.
Za razliku od crvenog Ferarija, Porše se najbolje prodaje u dve boje, a to su crna i bela. Kada je u pitanju bela boja automobila, ona mora biti kristalno čista jer ovakve automobile vole oni koji sebe smatraju perfekcionistima. Oni koji voze ovakve automobile žele da oni uvek izgledaju kao da su tek izašli iz salona ili rent a car agencije. I eksterijer, a naročito enterijer automobila mora biti besprekorno čist, a oni će se potruditi da tako i ostane jer spadaju u ljude koji o tome najviše vode računa. U svakom slučaju, Porše je takođe još jedan od automobila koji privlače pažnju, pa bez obzira da li je u pitanju beli ili crni.
Crna boja vozila je boja moći, i definitivno je najpopularnija boja svih automobila. Povezuje se sa samopouzdanjem i socijalnim statusom, a ljudi koji vole ovakve automobile, uglavnom vole sve što je elegantno i luksuzno. Pogledajte samo koliko je crnih automobila u voznim parkovima političara, vlasnika velikih korporacija i veoma uspešnih ljudi. Skoro svi su crni.
Još jedna boja danas je veoma popularna a to je srebrna. Ovo je futuristička boja, koja je povezana sa plemenitim metalima i skupim stvarima. Tipovi ličnosti koji vole srebrnu boju vole da budu i pomalo upadljivi, ali na neki prigušeni, elegantan način. Jedna je od najpopularnijih boja danas uopšte, bez obzira na tip automobila. Između ostalog, mnogi ističu i njenu praktičnost, jer se na njoj najmanje vidi prašina.
Takođe, uvek postoji potražnja za drečavim nijansama i neobičnim bojama, mada ih na ulici ne viđamo tako često. Recimo narandžasta, svetlo plava ili vrišteće zelena boja. To su boje koje iznajmljuju (i kupuju) individualci, ljudi koji rade šta hoće i žive onako kako žele, bez obzira na to šta će o tome reći okolina. Ovo su jake ličnosti, koje vole vrhunske automobile, koji su u javnosti uvek primećeni. To su oni, za kojima se na ulici okrenete, kad pored vas protutnje.
Siva boja auta često se meša sa srebrnom, mada to nije. Mislimo na onu zagasitu ili grafitno sivu. Ovu boju automobila vole razboriti i savesni ljudi, oni koji svoje probleme nikada ne “guraju pod tepih”. Često su neutralni, kada je u pitanju razmena mišljenja sa drugim ljudima jer ne vole konflikte. Uvek su ljubazni, i važe za mudre ljude, koji za svaki problem, uvek nađu rešenje.
Da rezimiramo, blještave boje vole otvoreni ljudi koji su vesele naravi, vole druženja i izlaske, vole da privlače pažnju drugih i obično su, u društvu, glasniji. Za razliku od njih, oni koji vole prigušene boje, vole svoj mir, tišinu, a takav im je i životni stil. Ne vole da se ističu i prvilače pažnju, narodski rečeno, više vole da “gledaju svoja posla”.
Kao što vidite, boja automobila odražava vaše unutrašnje osećaje. Kad je u pitanju automobil koji kupujete, to je još izraženije, a kad ga iznajmljujete, to ponekad može biti i trenutno osećanje, kapric, a kod nas i onaj dobro poznati srpski inat. Mada, to je prilično retko, jer se automobili uglavnom iznajmljuju da biste završili neki posao, ili da biste na nekom putovanju imali više samostalnosti. Ipak, boja je ta koja nam uvek prva privuče pogled, pa tek onda gledamo koje je marke i koji je model automobila koji smo poželeli da iznajmimo.
I naravno, nema tu neke naročite “nauke” što se tiče izbora boje automobila. Biće da je u pitanju malo više lično mišljenje i praćenje izbora različitih tipova klijenata nego naučna činjenica. Ipak, nešto što je zanimljivo je da ljude privlači određena boja automobila čak i ako je nigde u njihovom životu nema na nekom istaknutom mestu.
Dakle, ponovo se vraćamo na početak, i na to da je boja automobila koji biramo za sebe, kako u životu tako i kod rent a car agencije, nešto vrlo lično i duboko u našoj podsvesti. A proizvođači automobila to očigledno dobro znaju, čim neke tipove automobila najviše izrađuju u određenim bojama. Ništa se ne prepušta slučaju.
A koju boju automobila vi volite? Koju biste iznajmili u bogatom voznom parku rent a car agencije? Podelite to sa nama u komentarima.
Nova godina nije samo jedan običan datum više u kalendaru, to je vreme kada svet zastane na trenutak, osvetljen prazničnim lampicama, mirisima cimeta i kolača, i pesmama koje nas vraćaju u neka bezbrižnija vremena. Ko dolazi u to vreme u Srbiju avio prevozom zna da je rent a car aerodrom jednostavan početak prazničnih putovanja. Praznične gužve u saobraćaju su već svima normalne i očekivane.
Zimski meseci donose posebnu čar putovanja, a Srbija, sa svojim prelepim planinama i modernim skijalištima, nudi savršene destinacije za ljubitelje snežnih radosti. U ovom tekstu, bavićemo se najboljom opcijom za odlazak na skijališta Srbije. Mi mislimo da je to rent a car Beograd, a nadamo se da ćete do kraja ovog teksta tako misliti i vi...
Beograd je mesto mnogo čega – neiscrpne energije, životnih prilika, poslovnih mogućnosti, dobre zabave, prefinjenog stila i nadaleko poznatog šarma. Glavni grad Srbije je destinacija gde svako može da pronađe svoju inspiraciju, da uživa u jedinstvenom spoju tradicije i modernog, da istražuje bogatu kulturnu scenu, da oseti toplinu našeg gostoprimstva. Pitanje se samo nameće: “zašto sve to ne doživeti iz perspektive iznajmljenog luksuznog automobila?”
Samo metalik, metalik siva ili metalik tamno plava
Zanimljivo, ja sam od svega pomalo, svidja mi se i crvena i crna i srebrna boja auta :)
Zavisi koji auto iznajmljujes,ukoliko je to visa klasa uvek se bira crna boja da pokaze vasu ekonomsku moc i status u drustvu.
Moj auto je silver, a kad iznajmljujem, obično uzmem ili slične boje ili neki tamno sivi. Pa i nije baš da nema smisla to što kažete. Zanimljiva tema.