Poslovni ljudi su jedni od najčešćih i najvernijih mušterija rent a car agencija. Iznajmljivanje vozila za poslovna putovanja ima više prednosti (o kojima detaljnije možete da saznate na našem blogu ), a u ovom tekstu donosimo nekoliko saveta kako da ono protekne što udobnije i bezbednije.
Od poslovnih ljudi se očekuje da budu ozbiljni, odgovorni prema svom poslu i prema svojim partnerima i da poštuju svoje i tuđe vreme.
Shodno tome od njih se traži da budu tačni i precizni u obavljanju svih potrebnih formalnosti i procedura prilikom rezervacije, podizanja i vraćanja vozila u rent a car agenciji.
U biznisu vreme je novac, svaki nedolazak ne vreme i čekanje je gubitak. Tolerancija i za najmanje kašnjenje je minimalna. Dešava se da usled neočekivanih problema (prirodne nepogode, velike padavine kiše, snega, jake oluje, kašnjenje aviona, saobraćajne nesreće, zastoji na putevima, itd) agencije ne mogu da isporuče već rezervisana vozila i da je potrebno da se sačeka prvo slobodno.
Čak i velike rent a car agencije, koje imaju veliki broj službenika mogu da budu pretrpane poslom ako odjednom stigne mnogo putnika.
Ozbiljne firme ne improvizuju i ništa ne ostavljaju slučaju, imaju posebne službe koje su zadužene za rezervaciju vozila kod rent a car agencija. Ali i pored toga ako idete na važan poslovni sastanak iznajmljenim vozilo, dođite po njega ranije kako bi bili sigurni da ćete dobiti već rezervisano vozilo.
Šta poneti na poslovnom putovanju
Kada idete na poslovno putovanje ponesite samo neophodne stvari. Spakujte samo najpotrebnije stvari koje mogu da stanu u aktovku, ranac ili manji kofer. Nema potebe da vučete veliki kofer sa stvarima koje vam ne trebaju i koji će vam samo smetati.
Od poslovnih ljudi se zahteva da na sastanak dođu adekvatno obučeni, da im odeća i obuća bude pristojna, čista, neizgužvana. Nije opcija da se ide na sastanak u odeći u kojoj se putovalo nekoliko dana. Ako se prisustvuje nekom kongresu ili seminaru koji traje više dana, treba poneti nekoliko komada odeće – par košulja, pantalona, kravata, za dame suknje ili haljine.
Pre nego što krenete na put raspitajte se u hotelu u kome ste smešteni da li imaju peglu. Ukoliko nemaju, ponesite vašu kako bi mogli da ispeglate izgužvanu odeću. Postoje manje portabl pegle koje nisu teške i mogu da stanu u kofer.
Što se tiče obuće, za putovanje ponesite udobnije i laganije patike ili cipele, a za sastanke svečanije cipele; dame mogu da ponesu cipele sa manje ili više diskretnom štiklom.
Na kraju donosimo vam jedan trik: kada pakujete odela, košulje ili haljine, koristite vaše vešalice. Stvari pažljivo presavijte i stavite ih u kofer sa vešalicom na njima. Po dolasku u hotel, jednostavno zgrabite vešalice i obesite ih u ormar. Tako neće da vam se izgužvaju.
Danas se na poslovni sastanak ne kreće bez lap-topa. On se teško zaboravlja, ali može da se zaboravi USB fleš memorija ili CD gde se nalaze prezentacije i važni podaci koji su potrebni za sastanak. Iz tog razloga naš savet je da kreirate nalog na Dropboxu i sličnim servisima. To će vam omogućiti da pristupite vašim podacima sa bilo kog mesta i niste vezani za memorijske prenosne uređaje, koji se lako mogu oštetiti ili pokvariti. Ukoliko imate mnogo podataka, moraćete da platite određenu sumu, ali u većini slučajeva ograničenje za besplatno korišćenje je sasvim dovoljno.
Osim Dropboxa, instalirajte na pametnom telefonu neku od aplikacija za navigaciju (na primer Google Maps). Ako prvi put idete na neko mesto, pogledajte njegovu lokaciju na mapi, izračunajte vreme dolaska i povratka, pogledajte rastojanja, saobraćajnice koje vode do njega, koje su sadržine u njegovoj blizini, itd.
Punjači. Kada izgube napajanje iz svoje baterije, pametni telefoni, tableti i ostali uređaji postaju beskorisni. Ponesite univerzalne punjače koji mogu da se koriste u vozilima i omogućavaju uključivanje više uređaja odjednom.
Internet konekcija. Raspitajte se u hotelu da li imaju internet u sobama. Velika većina ima, ali možda je brzina slaba. Ako vam je neophodan brz interent, ponesite mobilni Wi-Fi ruter. Možete da koristite i Hot-Spot opciju na vašem pametnom telefonu kako bi ga povezali sa lap topom.
Printeri i ostala kancelarijska oprema. Kada organizuju kongrese, seminare i radionice, hoteli su u obavezi da nabave skenere, štampače i ostalu opremu koja je potrebna za nesmetan rad. Ipak pre nego što krenete, raspitajte se da li su ih stvarno nabavili. Ako je odgovor negativan, moraćete u prtljažniku svog ili iznajmljenog vozila da ponesete jedan ili dva štampača, tonere, papire i sve što treba za njegov rad.
Ako se sve pripremi i organizuje kako treba, poslovna putovanja uopšte nisu komplikovana i stresna. Ako se sve prepusti stihiji, ne vodi se računa o vremenu i stvarima koje treba poneti, mogu biti haotična i neuspešna. A neuspešno završen posao je noćna mora svakog odgovornog poslovnog čoveka. Nadamo se da će vam naši saveti pomoći da vaše poslovno putovanje prože u najboljem redu i završi sa uspehom.
A za uspešno poslovno putovaje je vaoma važno odabrati adekvatno vozilo. Zato pogledajte ponudu agencije Unirent i rezervišite na vreme. .
Nova godina nije samo jedan običan datum više u kalendaru, to je vreme kada svet zastane na trenutak, osvetljen prazničnim lampicama, mirisima cimeta i kolača, i pesmama koje nas vraćaju u neka bezbrižnija vremena. Ko dolazi u to vreme u Srbiju avio prevozom zna da je rent a car aerodrom jednostavan početak prazničnih putovanja. Praznične gužve u saobraćaju su već svima normalne i očekivane.
Zimski meseci donose posebnu čar putovanja, a Srbija, sa svojim prelepim planinama i modernim skijalištima, nudi savršene destinacije za ljubitelje snežnih radosti. U ovom tekstu, bavićemo se najboljom opcijom za odlazak na skijališta Srbije. Mi mislimo da je to rent a car Beograd, a nadamo se da ćete do kraja ovog teksta tako misliti i vi...
Beograd je mesto mnogo čega – neiscrpne energije, životnih prilika, poslovnih mogućnosti, dobre zabave, prefinjenog stila i nadaleko poznatog šarma. Glavni grad Srbije je destinacija gde svako može da pronađe svoju inspiraciju, da uživa u jedinstvenom spoju tradicije i modernog, da istražuje bogatu kulturnu scenu, da oseti toplinu našeg gostoprimstva. Pitanje se samo nameće: “zašto sve to ne doživeti iz perspektive iznajmljenog luksuznog automobila?”