RENT A CAR AERODROM BEOGRAD   whatspp   viber

Rent a car blog

Auto iz snova – kako na ovaj pojam gledaju muškarci, a kako žene?

Auto iz snova – kako na ovaj pojam gledaju muškarci, a kako žene?

Zamislite na trenutak, kada biste mogli da birate svoj auto iz snova, kakav bi bio? U anketi od strane Asocijacije tržišta specijalne opreme učestvovalo je 7.000 ljudi, od 16 do 24 godine, i zaključak koji je donet na kraju bio je da se ovaj pojam razlikuje u odnosu na pol ispitanika. U ovom tekstu, bavimo se upravo ovim pojmom, kako na njega gledaju muškarci, a kako žene?

A gledaju mnogo drugačije, zaista mnogo. Iako svi cene performanse, efikasnost i estetiku, muškarci i žene imaju različite prioritete, i sanjaju o različitim avanturama. Jer, dok muškarci imaju tendenciju da cene performanse i upečatljiv izgled, žene mami osećaj za avanturu, i uklapanje vozila u svoj životni stil.

Muškarci vole egzotične automobile koji vladaju svojom snagom i izgledom, dok žene preferiraju terence i kamionete, zbog njihove praktičnosti i svestranosti. Tako su, prema izveštaju, prvih pet egzotičnih brendova automobila za muškarce koji su odgovorili na anketu: Lamborgini, Ferari, Porše, Nisan (GTR sportski model) i Bugati. Dok su žene favorizovale: Džip, Mercedes-Benz G-klasu, Ševrolet, Dodž i Ford.

Dakle, kakav auto sanjaju muškarci?

Muškarci vole egzotične automobile kao što je Porše Panamera GTS Sport Turizmo, jer ovakvi automobili daju osećaj stila, luksuza i moći. Ovaj auto je vrhunski statusni simbol glamuroznog, brzog života. Mladi muškarci, starosne grupe od 16 do 24 godine žele da se utrkuju, da pokazuju svoje automobile i osvajaju devojke karakteristikama kao što su:

# poboljšanje brzine uključujući unapređene motore, izdržljive točkove i turbo pojačanje

# blistave, svetle boje i svetla koja naglašavaju luksuz

# nadogradnje za zabavu, uključujući zvučnike visokih performansi i blutut

# nadogradnje enterijera koje dodaju udobnost i stil, kao što su kožna sedišta i zatamnjena stakla.

A o kakvom automobilu sanjaju žene?

Žene preferiraju višenamenska vozila, kao što je Džip Vrangler. Terenci su vozila koja omogućavaju svojim vlasnicima da izađu, i bave se svojim hobijima. Iako i muškarci i žene vole ova vozila, žene su posebno privučene njima zbog njihove svestranosti za aktivnosti na otvorenom prostoru. One žele da istražuju prirodu, odmor i prevoze razne stvari, alate i dodatke koji se često povezuju i sa muškarcima, kao što su:

# dodaci koji omogućavaju bavljenje hobijima, kao što su nosači za bicikle, krovni nosači i kuke

# modifikacije enterijera dodacima kao što su TV ekrani, i ekrani osetljivi na dodir, koji vozilo čine porodičnim

# veće gume i branici koji vozila čine robusnijim

# bezbednosne nadogradnje kao što su senzor kočnice, pomoć u traci, parking senzori sa kamerom za vožnju unazad, itd.

A šta je ono što im je zajedničko, što vole svi?

Kada su u pitanju automobili koje vole i muškarci i žene, Honda je bila brend koji se najčešće pominjao u anketi. Jer, Honda spaja performanse i stil! Ispitanici u anketi želeli su da imaju razne pogodnosti, pouzdanost i ekološku prihvatljivost, bez uštede na stilu, brzini i bezbednosti. A Hondini modeli uspešno spajaju sve ove korakateristike.

I tako su se, osim Honde, na spisku brendova koji su pominjani kod oba pola, od praktičnih do egzotičnih, našli: Ford, Ševrolet, Dodž, Tojota, Nisan, Mercedes-Benz, Tesla, BMW i Lamborgini.

Bez obzira na njihove druge odgovore na anketu, jasno je da se mladi ljudi i dalje oslanjaju na lična vozila. Vole da putuju svojim autom i imaju punu slobodu kretanja, pa zato biraju vozila koja će odgovoriti na sve njihove zahteve, a pritom ostati lepa, atraktivna, a za mnoge od njih i ekološka.

I na kraju...

Ono što je tužno je to da mnogi ljudi, do svog automobila iz snova, dođu prilično kasno, ili nikad. Ali, na kraju krajeva, pojam „auto iz snova“ može da označava i onaj koji ih vozi gde god da zatreba. Jednostavno se pomire sa činjenicom da im je auto koji žele nedostižan, pa onaj koji to jeste modifikuju, naviknu se na njega, stvore uspomene, i počnu da ga gledaju kao auto iz snova, iako to u startu nije bio.

Ipak, ako svoj auto iz snova ne možete da priuštite sebi, možda povremeno možete da ga iznajmite iz voznog parka rent a car agencije kao što je Unirent. Zato spojite lepo s korisnim, iznajmite ga za neku posebnu priliku, i priredite sebi doživljaj za pamćenje. Sve u vezi sa uslovima najma možete pročitati na našem sajtu, a za sve vaše eventualne nedoumice, naše ljubazno osoblje uvek je tu za vas.

Srećan put!

 

Fotografije: Unsplash.com


Komentari ()

Dodajte komentar



Pročitajte i ove tekstove

Rent a car aerodrom: jednostavan početak prazničnih putovanja

Rent a car aerodrom:  jednostavan početak prazničnih putovanja

Nova godina nije samo jedan običan datum više u kalendaru, to je vreme kada svet zastane na trenutak, osvetljen prazničnim lampicama, mirisima cimeta i kolača, i pesmama koje nas vraćaju u neka bezbrižnija vremena. Ko dolazi u to vreme u Srbiju avio prevozom zna da je rent a car aerodrom jednostavan početak prazničnih putovanja. Praznične gužve u saobraćaju su već svima normalne i očekivane.


Pročitajte više

Rent a car Beograd - Najbolja opcija za odlazak na skijališta Srbije

Rent a car Beograd - Najbolja opcija za odlazak na skijališta Srbije

Zimski meseci donose posebnu čar putovanja, a Srbija, sa svojim prelepim planinama i modernim skijalištima, nudi savršene destinacije za ljubitelje snežnih radosti. U ovom tekstu, bavićemo se najboljom opcijom za odlazak na skijališta Srbije. Mi mislimo da je to rent a car Beograd, a nadamo se da ćete do kraja ovog teksta tako misliti i vi...


Pročitajte više

Ostavite utisak u Beogradu - iznajmite luksuzni automobil

Ostavite utisak u Beogradu - iznajmite luksuzni automobil

Beograd je mesto mnogo čega – neiscrpne energije, životnih prilika, poslovnih mogućnosti, dobre zabave, prefinjenog stila i nadaleko poznatog šarma. Glavni grad Srbije je destinacija gde svako može da pronađe svoju inspiraciju, da uživa u jedinstvenom spoju tradicije i modernog, da istražuje bogatu kulturnu scenu, da oseti toplinu našeg gostoprimstva. Pitanje se samo nameće: “zašto sve to ne doživeti iz perspektive iznajmljenog luksuznog automobila?”


Pročitajte više